قذافی پناهنده میشود
 
بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online
جمعه 3 تير 1390برچسب:قذافی,لیبی, :: 13:16 ::  نويسنده : خلیج فارس

فارس نوشت :
 
وزیر خارجه سابق لیبی از انجام گفت‌وگوهایی برای پناهنده شدن معمر قذافی به یک کشور آفریقایی یا روسیه خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری الجزیره، عبد الرحمن شلقم که از جمله چهره‌های برجسته جدا شده از رژیم قذافی بشمار می‌آید،‌ در سخنانی که روزنامه ایتالیایی "کوریریا دلاسرا " آن را منتشر کرد، گفت: قذافی هم اکنون در حال گفت‌وگو و مذاکره برای پناهنده شدن به یک کشور آفریقایی یا روسیه است. 
 
شلقم افزود: از جمله شروط قذافی برای کناره‌گیری از قدرت؛ ترک کشور، بردن دارایی‌ها و مصونیت در برابر دادگاه جنایی بین‌المللی است. 
 
وی افزود: قذافی درحال گفت‌وگو با چند کشور آفریقایی دوست و روسیه است تا به یکی از این کشورها پناهنده شود و انتظار می‌رود، ظرف دو تا سه هفته دیگر لیبی را ترک کند. 
 
*مذاکرات غیرمستقیم مخالفان با قذافی برای کناره‌گیری از قدرت 
 
در همین راستا "محمود شمام " یکی از مسئولان اطلاع رسانی در شورای انتقالی لیبی اعلام کرد: شورای ملی انتقالی لیبی درحال انجام مذاکرات غیرمستقیم با قذافی است تا در قبال کناره‌گیری وی از قدرت؛ به زادگاهش تبعید شود و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. 
 
وی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لوفیگارو تاکید کرد: تبعید قذافی و خانواده‌اش به زادگاه قذافی با این شرط صورت می‌گیرد که قذافی و خانواده‌اش باید با کناره‌گیری از قدرت و عدم مشارکت در دولت‌هایی که شورای انتقالی لیبی در آینده تشکیل می‌دهد، موافقت کنند. 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان